A keresőoptimalizálás célokat

Tervezd meg az értékesítési csatornád! Az első lépésben a keresőoptimalizálás célokat kell meghatározni (feliratkozás, értékesítés, információ adás, demo video, kapcsolat).
Lépések… A Google Analyticsban a céloknál határozd meg a lépéseket, melyek elvezetnek ahhoz a ponthoz, ahol feliratkozik vagy vásárol.
Csatorna kialakítása : A célok sorrendbe állításával kialakul a folyamat, azaz a csatorna amin át kell lépnie a látogatónak, hogy a végén teljesítse a fő célod.
Mérd a konverziót! Építsd be a konverzió mérést és monitorozd a konverzió alakulását.
Elemezd ki! A statisztikákat áttekintve nézd meg melyik oldalon veszted a legtöbb látogatót. Azon a ponton, ahol nagyok sok látogató eltávozik az oldaladról, oda építs be bizalomépítő elemeket.
Optimalizálj! Szép apránként a lépéseket csiszold tökéletesre és figyeld a konverzió alakulását. Az Analyticsban látni fogod, hogy melyik lépésnél esik a konverzió, ott kell dolgoznod majd. A kezdetben a weboldalaknak volt 15 aloldaluk, amire érkezett X forgalom és mivel nem volt ennyi weboldal mint most, nem is volt fontos az optimalizálás. Azonban ma 2012-ben, amikor naponta születnek weboldalak ezrei, egyre fontosabbá válik ez a módszer. A mai komoly cégek nem öntik számolatlanul a pénzt weboldalakba és marketingbe. Minden egyes forint megtérülését (ROI) nézik és nyereségesek tudnak lenni nagyon rövid időn belül.
Mi is az a landing oldal?
A landing oldal a weboldalad portása, nagykövete és a szupersztár értékesítője 1 személyben. Körültekintően megtervezett azzal a céllal, hogy találkozzon, beszéljen és átkonvertálja ügyfelekké a látogatóidat. A legtöbb landing oldalt egy marketing kampányhoz hozzák létre azzal a céllal, hogy maximalizálja a cél elérését. A kis cégek pár, de a nagyobb cégek landing oldalak százait hozzák létre.

Leave a Reply